Betreffende het parcours
Wat kom je tegen op de parcours WOM?
WOM heet je welkom op een interactieve reis die je zintuigen op de proef zal stellen. Ontdek een plek gewijd aan percepties en illusies op het snijvlak van wetenschap en entertainment.
Op een oppervlakte van bijna 16.100 m² kun je experimenteren, je zintuigen oefenen en je hersenen uitdagen in een universum van kleurrijke esthetiek! De WOM is gewijd aan de vijf zintuigen, percepties en illusies en is zowel wetenschappelijk als vermakelijk.
Beleef een onvergetelijke belevenis die onze perceptie van de realiteit in vraag stelt met :
- 8 "WOW"-ruimtes, waaronder populaire illusies - zoals de spiegelzaal, de draaikolk... Maar ook nooit eerder vertoonde ervaringen in België!
- 5 themaruimtes met de nadruk op contrasten, beweging en het verlies van referentiepunten, waar jong en oud kunnen experimenteren met meer dan 120 visuele, tactiele en auditieve illusies.
- 5 ruimtes waarin de thema's licht, zenuwstelsel en geluid worden verkend, om te leren en tegelijkertijd plezier te hebben!
Waar vindt de belevenis plaats?
WOM bevindt zich op de site van Tour & Taxis in Brussel, in loods 4 bis. De ingang is tegenover het Gare Maritime, op een steenworp afstand van de Food Market.
Hoe lang blijft WOM in Brussel?
WOM is een permanente belevenis! Het is open van dinsdag tot zondag en elke dag tijdens de schoolvakanties.
Hoe lang duurt de belevenis?
De bele.venis duurt tussen de 60 en 90 minuten, maar je kunt zo lang blijven als je wilt.
Is de belevenis beschikbaar in meerdere talen?
De experience is beschikbaar in het Frans, Engels en Nederlands.
De tickets
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
We moedigen betaling per kaart aan, maar we accepteren ook contant geld.
Waar kan ik mijn tickets kopen?
Tickets zijn online beschikbaar op het Fever-platform en kunnen direct ter plaatse worden gekocht.
Wie zijn de officiële verkopers van WOM tickets?
Officiële tickets voor WOM in Brussel zijn exclusief verkrijgbaar bij Fever.
Wat is het restitutiebeleid? Wijziging van tentoonstellingsdata?
Tickets zijn over het algemeen niet-restitueerbaar, en de voorwaarden voor niet-restitueerbare tickets worden vóór aankoop overeengekomen. Echter, onder speciale omstandigheden kunt u contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Ons team zal zijn best doen om u te helpen. Zorg ervoor dat u uw ticketnummer vermeldt, en houd er rekening mee dat de responstijden enkele dagen kunnen duren!
Afhankelijk van de beschikbaarheid zijn datum- en/of tijdswijzigingen toegestaan tot 48 uur voor de starttijd van de ervaring zoals aangegeven op uw oorspronkelijk gekochte ticket. Als u uw ticket wilt wijzigen, neem dan contact met ons op en vermeld uw ticket-ID.
Kan ik mijn tickets overdragen aan iemand anders?
Ja, je kunt je tickets gratis aan iemand anders overdragen. Klik gewoon op "Tickets overdragen" in de Fever applicatie. Neem contact op met Fever voor verdere hulp. Zorg ervoor dat u uw ticketbestelnummer vermeldt.
Ik kan mijn ticket niet vinden. Wat moet ik doen?
Je kunt je ticket vinden met de QR-code in de Fever applicatie, in de Tickets sectie. Als je de applicatie niet hebt geïnstalleerd, kun je deze downloaden in de Apple Store of Google Play. Vergeet niet in te loggen met hetzelfde account dat je hebt gebruikt om de tickets te kopen. Als je je ticket nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.
Overige
Waar kan ik terecht voor vragen over partnerschap?
Neem contact met ons op via info@worldofmind.be
Is er een contactlijn voor beïnvloeders, media en pers?
Neem contact met ons op via info@caracascom.com
Toegang tot de belevenis
Is er een kassa ter plaatse?
Ja, je kunt je tickets ter plekke kopen. Het is echter het beste om je tickets van tevoren online te kopen als je zeker wilt zijn van een plaats in het slot dat je wilt op de datum die je wilt.
Wat is de minimumleeftijd?
De belevenis is toegankelijk voor alle leeftijden.
Kinderen jonger dan 12 moeten worden begeleid door een volwassene met een ticket.
Is WOM toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit?
Ja. De receptieruimtes van de WOM (kassa, winkel, toiletten) zijn toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit via de hellingbaan voor de hoofdingang van het museum. De toegang is vanaf de -1e verdieping via een aangepaste lift.
Aarzel niet om telefonisch contact op te nemen met de WOM-receptie op +32 484 24 44 33 voor assistentie.
Moet ik aankomen op het uur dat op mijn ticket staat aangegeven of moet ik vroeger komen?
Gelieve aan te komen op het uur dat op je ticket staat aangegeven, om overbevolking te vermijden en de vastgestelde capaciteit te respecteren.
Wat gebeurt er als ik te laat kom?
We kunnen geen toegang garanderen als je niet arriveert op het tijdstip dat op je ticket staat aangegeven en de zalen vol zijn. We zullen je daarom vragen om te wachten tot we je kunnen ontvangen.
Welke voorwerpen zijn verboden tijdens de tentoonstelling?
Gelieve geen scherpe voorwerpen, helmen, kinderwagens, elektrische scooters, koffers of grote tassen mee te nemen.
Is roken of vaping toegestaan?
Roken en vaping zijn verboden op het parcours.
Is alcohol/eten toegestaan?
Het is verboden om alcohol of voedsel te nuttigen op het parcours. We bieden geen snackbar/restaurant service, maar de WOM ligt tegenover het Gare Maritime, waar de Food Market is, en naast de Entrepôt Royal, waar een aantal restaurants zijn.
Zijn er toiletten beschikbaar?
Er zijn toiletten beschikbaar en ze worden regelmatig schoongemaakt.
Wat zijn de dichtstbijzijnde metro-/buslijnen?
Er zijn verschillende bus-, tram-, metro- en treinhaltes in de buurt.
- Metrolijnen 2 en 6. De haltes Yser, Ribaucourt en Pannenhuis liggen op 10 minuten lopen.
- Bus - lijnen 14, 20, 57, 86 en 88.
- Trein - 15 minuten lopen vanaf station Gare du Nord. Je kunt ook de bus nemen (14, 20, 57 en 88).
Is er een parkeerplaats in de buurt?
Op de site van Tour & Taxis zijn verschillende betaalparkeerplaatsen.
Parkeergarage Esplanade via Drève Anna Boch of parkeergarage Parklane via 13 Rue Picard.
Is de WOM toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit?
Ja, de locatie is toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit en hun begeleiders hebben gratis toegang. Begeleiders kunnen rechtstreeks contact opnemen met het personeel ter plaatse om gratis toegang te krijgen.
Is er een checkroom of zijn er kluisjes?
Er is een beperkt aantal kluisjes beschikbaar.
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn niet toegestaan, met uitzondering van geleidehonden, die welkom zijn.
Mogen we foto's maken?
Ja, foto's maken is toegestaan. Er zijn genoeg selfie-punten langs de route, dus aarzel niet om je camera tevoorschijn te halen.
Kan ik een film- of fotoshoot organiseren bij WOM?
Voor fotoshoots en filmen is voorafgaande schriftelijke toestemming nodig. Verzoeken kunnen
gestuurd worden info@worldofmind.be